Servicii
Abonează-te
Cum să colectați și structurați informația referitor la clienții companiei
Operând cu un client, efectuați mai multe activități: sunete, email-uri, oferte, întâlniri. Iar când clientul potențial devine real, lista de activități crește, fiind completată cu transferuri, proiecte ș. a. m. d.
Colectarea acestei informații într-un document Excel este o soluție, dar soluția dată ia mult timp, efort, resurse. Astăzi pentru a fi competitiv, vă vin în ajutor programe pentru gestionarea clienților - CRM (Client Relationship Management). În continuare găsiți prezentarea unui CRM, recomandat de compania ProConsulting.
Битрикс24 este un program elaborat de către dezvoltatori din Rusia (compania ”1C-Битрикс”). Programul este utilizat de peste 1.000.000 de utilizatori din întreaga lume (Rusia, SUA, Germania, Ucraina, Spania, Portugalia, China, Marea Britanie, Kazahstan , Belarus, India, etc.). Programul este ușor de însușit, adaptabil la necesitățile companiei și accesibil. Ca să observați avantajele programului, puteți accesa versiunea gratuită oferită de ProConsulting prin link-ul https://www.bitrix24.ru/create.php?p=2027947&p1=ImiCrescAfacerea
Limbile de operare în program, care pot fi utilizate în Republica Moldova sunt rusa și engleza.
Битрикс24 este un program web, care include un funcțional complex: CRM, Task Manager, Rețea socială, Spațiu virtual pentru păstrarea documentelor, ș. a.
Prezentarea programului o găsiți AICI.
În continuarea va fi analizat un exemplu practic din activitatea unei companii, cu reflectarea activităților în Битрикс24:
Programul mai oferă și următoarele opțiuni:
- Rapoarte CRM – conversia din vânzări, dinamica vânzărilor, nivelul de implicare a angajaților pe proiecte ș. a.;
- Integrarea cu alte programe și aplicații, de exemplu 1C;
- Integrarea email-ului;
- Integrarea telefoniei;
- Chat și video apeluri;
- Rețea socială;
- Gestionarea personalului prin modelarea structurii organizatorice;
- Monitorizarea timpului de lucru al angajaților, raportare zilnică și săptămânală pentru fiecare angajat;
- Implementarea proceselor specifice companiei Dvs. în program (algoritme);
- Spațiu virtual pentru păstrarea documentelor;
- Posibilitatea de utilizare pe telefoane mobile și tablete.
TESTARE ȘI UTILIZARE GRATIS
Pentru a testa Битрикс24 și a utiliza versiunea gratis pentru testare, completați următorul formular de înregistrare:
https://www.bitrix24.ru/create.php?p=2027947&p1=ImiCrescAfacerea
Versiunea gratis are limite la numărul de utilizatori, spațiul virtual și la funcțional, dar totuși poate fi utilizat eficient în procesul de lucru pe o perioadă fără limită (aplicabil pentru companii mici).
BONUSURI
Dacă doriți să aveți mai mulți utilizatori sau spațiu, utilizați următoarele Promocoduri:
Dacă ați testat și ales Битрикс24 și aveți nevoie de o capacitate mai mare de funcțional, faceți cunoștință cu nomenclatura și prețurile produselor Битрикс24.
INSTRUIRE
Pentru clienții care procură versiunea gratis se oferă bonus o consultație de 3 ore.
Pentru clienții care procură contra plată, se oferă bonus o consultație de 6 ore.
Consultația se efectuează direct în bitrix-ul nou creat. Consultația va include:
- Înregistrarea utilizatorilor și formarea structurii organizatorice;
- Înregistrarea unei activități;
- Completarea unei tranzacții în CRM;
- Setări de adaptare la cerințele companiei.
Pentru alte detalii, contactați-ne pe email-ul This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau pe numărul de telefon +37322 210 089
Deschideți link-ul de mai jos, și testați GRATUIT БИТРИКС24
Contactați-ne și noi vă ajutăm să ajustați software-ul la necesitățile companiei Dvs.!
Accesați link-ul, introduceți email-ul și creați o parolă:
https://www.bitrix24.ru/create.php?p=2027947&p1=ImiCrescAfacerea