Cum să colectați și structurați informația referitor la clienții companiei

 

Cum să colectați și structurați informația referitor la clienții companiei

 

Operând cu un client, efectuați mai multe activități: sunete, email-uri, oferte, întâlniri. Iar când clientul potențial devine real, lista de activități crește, fiind completată cu transferuri, proiecte ș. a. m. d.

Colectarea acestei informații într-un document Excel este o soluție, dar soluția dată ia mult timp, efort, resurse. Astăzi pentru a fi competitiv, vă vin în ajutor programe pentru gestionarea clienților - CRM (Client Relationship Management). În continuare găsiți prezentarea unui CRM, recomandat de compania ProConsulting.

Битрикс24 este un program elaborat de către dezvoltatori din Rusia (compania ”1C-Битрикс”). Programul este utilizat de peste 1.000.000 de utilizatori din întreaga lume (Rusia, SUA, Germania, Ucraina, Spania, Portugalia, China, Marea Britanie, Kazahstan , Belarus, India, etc.). Programul este ușor de însușit, adaptabil la necesitățile companiei și accesibil. Ca să observați avantajele programului, puteți accesa versiunea gratuită oferită de ProConsulting prin link-ul https://www.bitrix24.ru/create.php?p=2027947&p1=ImiCrescAfacerea

 

Limbile de operare în program, care pot fi utilizate în Republica Moldova sunt rusa și engleza.

Битрикс24 este un program web, care include un funcțional complex: CRM, Task Manager, Rețea socială, Spațiu virtual pentru păstrarea documentelor, ș. a.

 

Prezentarea programului o găsiți AICI.

 

În continuarea va fi analizat un exemplu practic din activitatea unei companii, cu reflectarea activităților în Битрикс24:

 

 

Programul mai oferă și următoarele opțiuni:

  • Rapoarte CRM – conversia din vânzări, dinamica vânzărilor, nivelul de implicare a angajaților pe proiecte ș. a.;
  • Integrarea cu alte programe și aplicații, de exemplu 1C;
  • Integrarea email-ului;
  • Integrarea telefoniei;
  • Chat și video apeluri;
  • Rețea socială;
  • Gestionarea personalului prin modelarea structurii organizatorice;
  • Monitorizarea timpului de lucru al angajaților, raportare zilnică și săptămânală pentru fiecare angajat;
  • Implementarea proceselor specifice companiei Dvs. în program (algoritme);
  • Spațiu virtual pentru păstrarea documentelor;
  • Posibilitatea de utilizare pe telefoane mobile și tablete.

 

TESTARE ȘI UTILIZARE GRATIS

Pentru a testa Битрикс24 și a utiliza versiunea gratis pentru testare, completați următorul formular de înregistrare:

https://www.bitrix24.ru/create.php?p=2027947&p1=ImiCrescAfacerea

 

Versiunea gratis are limite la numărul de utilizatori, spațiul virtual și la funcțional, dar totuși poate fi utilizat eficient în procesul de lucru pe o perioadă fără limită (aplicabil pentru companii mici).

 

BONUSURI

Dacă doriți să aveți mai mulți utilizatori sau spațiu, utilizați următoarele Promocoduri:

 

Dacă ați testat și ales Битрикс24 și aveți nevoie de o capacitate mai mare de funcțional, faceți cunoștință cu nomenclatura și prețurile produselor Битрикс24.

 

INSTRUIRE

Pentru clienții care procură versiunea gratis se oferă bonus o consultație de 3 ore.

Pentru clienții care procură contra plată, se oferă bonus o consultație de 6 ore.

Consultația se efectuează direct în bitrix-ul nou creat. Consultația va include:

  • Înregistrarea utilizatorilor și formarea structurii organizatorice;
  • Înregistrarea unei activități;
  • Completarea unei tranzacții în CRM;
  • Setări de adaptare la cerințele companiei.

 

Pentru alte detalii, contactați-ne pe email-ul Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau pe numărul de telefon +37322 210 089

 

Deschideți link-ul de mai jos, și testați GRATUIБИТРИКС24

Contactați-ne și noi vă ajutăm să ajustați software-ul la necesitățile companiei Dvs.!

Accesați link-ul, introduceți email-ul și creați o parolă:

https://www.bitrix24.ru/create.php?p=2027947&p1=ImiCrescAfacerea