Anunţuri şi Evenimente

La data de 16 noiembrie 2010, compania „ProConsulting” a participat în cadrul celei de-a IV –a ediţii a Conferinţei Internaţionale în domeniul Responsabilităţii Sociale Corporative cu tematica „Integrarea Responsabilităţii Sociale Corporative ...

La data de 16 noiembrie 2010, compania „ProConsulting” a participat în cadrul celei de-a IV –a ediţii a Conferinţei Internaţionale în domeniul Responsabilităţii Sociale Corporative cu tematica „Integrarea Responsabilităţii Sociale Corporative în afacerea dumneavoastră”.

Această ediţie a Conferinţei a fost organizată în premieră  cu susţinerea PNUD Moldova, Reţeaua Pactului Global din Moldova, Fundaţia Est-Europeană din Moldova şi Camera de Comerţ Americană din Moldova. Focusul acestei ediţii a fost reprezentat, în principal, de Responsabilitatea Socială Corporativă pe piaţă şi la locul de muncă.

În cadrul acestui eveniment,  au avut loc discuţii interactive privind cele mai întîlnite practici  de Responsabilitate Socială Corporativă, precum şi ateliere tematice, cu referire la implementarea programelor RSC orientate spre piaţă sau angajaţi.

Cu acest prilej, a fost lansată  broşura „Cele mai bune practici de Responsabilitate Socială Corporativă în Moldova ”, care are menirea de a prezenta atenţiei companiilor exemple de iniţiative RSC ale unor întreprinderi din Republica Moldova şi de a urma aceste experienţe.

Invitaţii de onoare ai celei de-a IV-a ediţii a Conferinţei Internaţionale privind RSC  au fost Kaarina Immonen, Coordonator Rezident al ONU şi Reprezentant Permanent al PNUD în Moldova şi ES Asif J. Chaudhry, Ambasadorul SUA în  Republica Moldova. Prezentările din cadrul atelierelor de lucru au fost susţinute de experţi de talie internaţională, precum Marina Saprykina, Director al Centrului de Dezvoltare în Domeniul RSC din Ucraina  şi Horaţiu Fufezan, Senior Consultant al Centrului Dezvoltare Managerială din România.

La conferinţă au participat şi panelişti a unor companii ce au împărtăşit din experienţa lor, oferind ca exemplu cele mai bune practici în domeniul RSC şi enunţînd cîteva din principiile de Responsabilitate Corporativă aplicate în cadrul propriilor instituţii.

În concluzie, trebuie de menţionat faptul că pentru a implementa anumite programe RSC orientate spre angajaţi, nu întotdeauna e nevoie de bani, ci de creativitate şi atenţie, iar companiile trebuie să cultive şi să dezvolte constant angajaţilor săi încrederea.