Anunţuri şi Evenimente

Anunţ angajare: Consultant Senior Planificare şi Analiză Proiecte Investiţionale

RESPONSABILITATI

  • consultarea clienților in domeniul investițiilor si finanțe corporative,
  • consultare în analiza şi elaborarea proiectelor investiţionale, politicilor de investiţii şi strategii de dezvoltare
  • consultare in elaborarea planurilor de afaceri si creditare,
  • consultare in finanțarea proiectelor investiţionale şi intermedierea finanţărilor
  • identificarea si stabilirea relațiilor de colaborare cu bănci, companii străine, fonduri de investiții etc.,
  • efectuarea networkingu-ului si desfășurarea tratativelor cu clienţi corporativi,
  • promovarea si vânzarea directa a produselor companiei in domeniul consultanta in investiții si finanțe,
  • elaborarea ofertelor comerciale pentru elaborarea proiectelor investiționale, studii de fezabilitate, planuri de afaceri complexe etc.,
  • managementul proiectelor de consultanta in domeniu investițiilor si finanțe, inclusiv raportare, monitorizare si control,
  • gestiunea unei echipe din 3 consultanți in domeniu,
  • înaintarea propunerilor de îmbunătăţire a produselor şi serviciilor companiei in domeniu consultanta in investiții si finanțe,
  • efectuarea trainingurilor, seminarelor si prezentărilor interne,
  • efectuarea trainingurilor, seminarelor si prezentărilor pentru clienți in domeniu investiții si finanțe.

 

CERINTE

Nivel de studii

  • Studii superioare complete în domeniul financiar-bancar, investiții.
  • Studii postuniversitare  - doctorat, MBA sau masterat.

Experienţa

  • minim 5 ani de activitate planificarea si analiza proiectelor investiționale sau minim 3 ani experienţă in domeniul serviciilor de consultanta in afaceri,
  • experiența in stabilirea relaţiilor cu clienți corporativi,
  • experiența de colaborare cu companii străine, fonduri de investiții,
  • experiența in promovarea produselor bancare si investiționale.

Competente si abilităţi

  • competente de management a proiectului, conducere a echipei, elaborare a rapoartelor si organizare a prezentărilor,
  • competente de elaborare a documentelor, formatare şi prezentare, abilitați de  utilizare a PC la nivel avansat - MsOffice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) si aplicații online,
  • limbi: romana, rusa – avansat, engleza – mediu,
  • abilitați de a respecta deadline-uri, de a lucra eficient in condiții de stres,  flexibilitate, abilitați de soluționare rapida a problemelor, de a efectua o varietate de sarcini. Capacitați de organizare, comunicare, responsabilitate, relaționare interpersonala, entuziasm si etica profesionala, inițiativa.